راه‌های درآمدزایی با رمزارزها

زمانی که درباره راه‌های درآمدزایی با ارزهای دیجیتال صحبت می‌شود، اکثر افراد فقط معامله‌گری و سرمایه گذاری در این حوزه را می‌شناسند. اما برخلاف بازارهای مالی سنتی، حوزه رمز ارزها تنها محصور به معامله‌گری نمی‌شود و فردی که این حوزه را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب می‌کند، در کنار معامله‌گری، از دیگر فرصت‌های این حوزه نیز استفاده می‌کند.

بازیهای بلاکچینی

ICO VS IDO02

نسل اول بازیهای دیجیتال قادر به درآمدزایی مداوم برای کاربران خود نبودند و سود اصلی بازی برای توسعه دهندگان و پشتیبان‌های آنها بود. اما به لطف بلاک‌چین می‌توانید با شرکت در بازیهای بلاک چینی سود کسب کنید و توکن این پروژه‌ها را بدست آورید. علاوه بر این، درون بازیهای بلاک‌چینی ابزارهایی که در قالب NFT ارائه می‌دهند، از طریق قابلیت معامله، امکان کسب سود را به شما می‌دهند.

توکنهای NFT

توکن‌های غیر مثلی که عمدتا آنها را با عنوان توکن NFT می‌شناسیم، مدتی که در حال افزایش محبوبیت خود میان سرمایه گذاران هستند. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق NFT وجود دارد که می‌تواند به صورت مستقل بررسی گردد. اما به طور کلی می‌توان از طریق بازارهای NFT نظیر OpenSea به خرید فروش آیتم‌های کولکسیون‌های NFT پرداخت و از آنها سود گرفت. علاوه بر آن برخی از کلکسیونها متعلق به یک پروژه هستند که می‌توان حتی روی رمز ارز مربوط به آن پروژه نیز سرمایه گذاری کرد.

استیکینگ رمزارزها

یکی از راه‌های ایجاد درآمدزایی غیرفعال با رمز ارزها استیکینگ است. روند این فعالیت به این صورت است که شما می‌توانید با استفاده از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز، ارزها خود را برای مدت مشخص قفل کنید و در ازای این فعالیت سود دریافت کنید. استیکینگ با اهداف مختلفی نظیر تامین نقدینگی و یا فعالیت به عنوان اعتبارسنج درون شبکه‌های بلاک‌چینی صورت می‌گیرد. بنابراین می‌توانید با مراجعه به پلتفرم‌هایی که این خدمت را ارائه می‌دهند، از سودی که می‌توانید در بازه یک ساله از استیکینگ یک ارز دریافت کنید‌، را مشاهده کنید.

شرکت در عرضه اولیه

ICO VS IDO NEW


عرضه اولیه محصول جدیدی نیست و در بازارهای سنتی نیز بسیاری از شرکت‌ها برای شروع فعالیت خود از این طریق سرمایه جذب می‌کنند. در بازار ارزهای دیجیتال نیز عرضه اولیه پروژه‌های مختلف با هدف جذب سرمایه با پشتیبانی صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز صورت می‌گیرد. عرضه اولیه حوزه رمز ارزها عموما با ICO و IDO شناخته می‌شوند که مورد اول مخفف Initial Coin Offering و مورد دوم مخفف Initial Dex Offering است. برخی پروژه‌ها که فعالیت خود را از طریق عرضه اولیه شروع می‌کنند، پتانسیل بالایی برای رشد دارند و موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری هستند. کاربران نیز می‌تواند با شرکت در عرضه اولیه پروژه‌های مختلف کسب درآمد کنند.

وام‌دهی و وام‌گیری

یکی از خدمات پلتفرم‌های دیفای، وام دهی و وام گیری است که برای کاربران این امکان را با حذف واسطه‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند با وثیقه گذاری رمز ارزهای خود وام دریافت کنند و یا با استفاده از ارزهای دیجیتال خود، به افراد دیگری وام دهند و سود دریافت کنند. در واقع پلتفرم‌های وام دهی و وام گیری نظیر کامپاند و آوه، بستری را برای تمرکز زدایی و فهالیت همتا به همتا برای کاربران را فراهم کرده اند تا امور مالی خود را انجام دهند.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط