نئوبانک چیست؟

دریافت وام با ارزدیجیتال

خرید اقساطی گوشی آیفون 14

دریافت وام ریالی با ارز دیجیتال​

با وثیقه گذاری دارایی دیجیتال خود می‌توانید در کمترین زمان ممکن، بدون نیاز به مراجعه به بانک و بدون ضامن، وام ریالی دریافت کنید.


دریافت وام آنی
وام ودیعه مسکن

بررسی وام ودیعه مسکن 1403

وام ودیعه مسکن 1403 یک کمک هزینه برای مستاجران در شهرهای مختلف است که با توجه به افزایش قیمت مسکن و هزینه اجاره در ایران، بودجه برای این موضوع اختصاص داده شده است. افراد متاهل و سرپرست خانواده می‌توانند برای

ادامه مطلب..
توکن‌سازی املاک

توکن‌سازی املاک: تحول دیجیتال در سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌ها

در این مقاله، به بررسی جامع توکن‌سازی املاک و تاثیر آن بر سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌ها می‌پردازیم. با استفاده از فناوری بلاک‌چین، املاک به دارایی‌های دیجیتال تبدیل می‌شوند که می‌توانند به صورت توکن‌های قابل معامله در بازارهای دیجیتال مبادله شوند.

ادامه مطلب..

به دنبال چه محتوایی هستید؟

جستجو در بلاگ

ارتباط سریع با ما

دریافت وام آنی

دریافت وام ریالی با دارایی دیجیتال

با وثیقه گذاری ارزهای دیجیتال خود مانند بیت کوین، اتریوم، ترون، تتر و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال محبوب، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، بدون نیاز به مراجعه به بانک و ضامن، وام ریالی دریافت کنید.

ریال دیجیتال; رمزارز بانک مرکزی ایران

ریال دیجیتال ورود ایران به دنیای رمزارزها

ریال دیجیتال نوعی رمزارز CBDC است که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صدور و مدیریت می‌شود. این رمزارز معادل واحد پول ایران یعنی ریال است و برای پرداخت‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وام ودیعه مسکن

بررسی وام ودیعه مسکن 1403

وام ودیعه مسکن 1403 یک کمک هزینه برای مستاجران در شهرهای مختلف است که با توجه به افزایش قیمت مسکن و هزینه اجاره در ایران،

وام 150 میلیونی سربازی

روش دریافت وام 150 میلیونی سربازی سال 1403

برخی از سربازان در کنار خدمت خود، مهارت‌های مختلفی را می‌آموزند تا بعد از پایان دوره، بتوانند از طریق آنها مشغول به کار شوند و مسیر شغلی خود را با تسهیلاتی مانند وام 150 میلیونی سربازی شروع کنند.

تازه‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال

به دنبال چه محتوایی هستید؟