معرفی روش‌های دریافت تور اقساطی مسافرت خارجی

وام تورهای مسافرتی

با افزایش قیمت دلار، مسافرت خارجی حتی سفر به کشورهای همسایه، به آرزوی بسیاری از مردم تبدیل شده است و پس انداز کردن نیز نمی‌تواند آنها را به این هدف برساند. با این حال اگر علاقه مندید که از سایر کشورها بازدید کنید و با آداب و رسوم و فرهنگ آنها آشنا شوید، می‌توانید از روش‌های مختلف برای دریافت وام و اعتبار استفاده کنید تا به مسافرت بروید و اقساط آن را ماهانه پرداخت کنید. از جمله روش‌های دریافت وام سفر یا خرید اقساطی تور می‌توان به دریافت اعتبار از آژانس‌های مسافرتی، دریافت وام سفر و دریافت وام فوری اشاره کرد. هر کدام از تسهیلات ذکر شده، شرایط مربوط به خود را دارند، اما به طور کلی برای دریافت وام سفر به تضمین چک و سفته نیاز دارید که در ادامه هر روش را به طور مجزا بررسی خواهیم کرد.

خرید اعتباری از آژانس‌های مسافرتی

با افزایش هزینه‌های سفرهای خارجی مانند بلیط هواپیما، هزینه اقامتگاه و غذا، قیمت تورهای مسافرتی افزایش پیدا کرد و تمایل مردم به این نوع از سفرها کم شد.  اما آژانس‌های مسافرتی برای افزایش فروش خود، طرح‌های خرید اقساطی تور یا اعتبار خرید برای هتل و هواپیما را به خدمات خود اضافه کردند. این نوع از خدمات به این صورت ارائه می‌شوند که فرد متقاضی می‌تواند از بین تورهای موجود که شامل هتل، بلیط هواپیما و خدمات جانبی مانند ترانسفر فرودگاهی است، تور مورد نظر خود را انتخاب می‌کند با ارائه تضمینی مانند چک یا سفته به صورت اقساطی، هزینه آن را پرداخت خواهد کرد. برخی دیگر از آژانس‌های مسافرتی به شما قابلیت خرید اعتباری می‌دهند تا به جای انتخاب تور، برای رزرو اقامتگاه یا بلیط هواپیما از آن استفاده کنید. شرایط ارائه تسهیلات در هر آژانس و مجموعه فعال در حوزه گردشگری با یکدیگر متفاوت است اما به طور کلی برای خرید اقساطی تور یا دریافت اعتبار خرید بلیط هواپیما، به تضمین چک و سفته احتیاج دارید که برای اقساط هر ماه باید صادر شوند و برخی از آژانس‌ها علاوه براین، یک چک یا سفته به مبلغ کل ارزش تور از شما دریافت می‌کنند که تا پرداخت آخرین قسط، نزد آنها خواهد ماند. همچنین اقساط ماهانه شامل درصدی سود است که در هر آژانس مسافرتی درصد آن ممکن است متفاوت باشد اما این سود ماهانه چیزی حدود 2 تا 4 درصد به ازای هر ماه خواهد بود. برای جمع بندی این روش باید که گفت که دریافت خدمات اقساطی از آژانسهای مسافرتی برای شما محدودیت ایجاد می‌کند، به این معنی که برای خرید اقساطی تور، شما از بین تورهای موجود قابلیت انتخاب دارید که هر تور مجموعه‌ای از خدمات شامل بلیط هواپیما، هتل و … است. مثلا شما نمی‌توانید شرکت ارائه دهنده پرواز و هتل را به دلخواه انتخاب کنید و برای انتخاب مجزا بخش‌های ذکر شده، هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد.

وام مسافرت خارج

دریافت وام سفر

بعضی از پلتفرم‌های دیجیتال تسهیلاتی تحت عنوان وام سفر ارائه می‌دهند که از آن می‌توان برای خرید اقساطی تور یا خرید اعتباری بلیط هواپیما و رزرو اقامتگاه استفاده کرد. این تسهیلات با تضمین چک، سفته الکترونیکی و ضامن کارمند قابل دریافت است، به این صورت که با احراز هویت در این پلتفرم‌ها و ارائه تضمین، درخواست وام خود را ثبت می‌کنید تا بررسی و بعد از چند مدت پرداخت شود. روش دریافت این نوع از تسهیلات یا به صورت اعتبار خرید از مجموعه‌های مورد تایید پلتفرم‌های وام دهی است، یا اینکه به صورت کارت خرید اعتباری به شما داده می‌شود تا از آژانس مورد تایید خود، خرید را انجام دهید. برای دریافت تسهیلات سفر از پلتفرم‌های وام دهی احتمال چند هفته تا چند ماه زمان لازم است تا مدرک شما بررسی و درخواست شما تایید شود. بنابراین در صورتی که بخواهید از پلتفرم‌های وام دهی برای دریافت وام سفر استفاده کنید، بهتر است از چند ماه قبل‌تر برای دریافت وام اقدام کنید. از طرف دیگر، در صورتی که تسهیلات خود را به صورت اعتبار خرید از یک مجموعه مسافرتی دریافت کنید، قدرت انتخاب شما محدود خواهد شد. به این معنی که شما از بین خدمات یک مجموعه می‌توانید مواردی مانند هتل و پرواز خود را انتخاب کنید و راه دیگری جزء انتخاب از بین گزینه‌های موجود نخواهید داشت. البته در صورتی که تسهیلات مورد نظر قابلیت دریافت نقدی را داشته باشد، می‌توانید از آن برای برنامه ریزی بخش‌های مختلف سفر مانند انتخاب هتل، انتخاب پرواز و… استفاده کنید.

دریافت وام فوری

یکی از روش‌های دریافت وام سفر به جای خرید اقساطی تور یا دریافت اعتبار از آژانس‌های مسافرتی، استفاده از ونسی است. ونسی یک پلتفرم وام دهی آنلاین با تضمین دارایی‌های دیجیتال است که با تضمین دارایی‌های دیجیتال مانند رمزارزها، چک و سفته الکترونیکی و سهام و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به شما در چند روز کاری وام پرداخت می‌کند. در این روش شما می‌توانید از وام دریافتی برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، هزینه‌های جانبی سفر و هر مورد دیگری بدون محدودیت در محل مصرف استفاده کنید و خرید خود را از آژانس مسافرتی یا پلتفرم دلخواه انجام دهید. همچنین دریافت وام ونسی تنها چند روز کاری زمان می‌برد و می‌توانید در مدت کوتاهی به وام خود دسترسی پیدا کنید، بنابراین برخلاف روش‌های قبلی نیازی نیست از چند ماه پیش از سفر برای وام درخواست دهید. برای دریافت وام از ونسی کافی است در سایت ثبت نام و احراز هویت کنید، سپس با ارائه یکی از تضمین‌های ذکر شده، درخواست وام خود را نهایی کند تا در چند روز تسهیلات مورد پردازش و پرداخت شود. همچنین بعد از پرداخت اقساط ماهانه، می‌توانید برای وام با مبلغ بیشتر درخواست دهید.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط