چگونه وام سفر بگیریم؟

دریافت وام فوری مسافرت

سفرهای داخلی و خارجی تا چند سال گذشته بخشی از تفریحات مردم بود و برای تعطیلات برنامه ریزی می‌کردند تا از فرصت استفاده کنند و زمانی را برای گردشگری در شهرهای دیدنی ایران یا حتی دیدن کشورهای همسایه صرف کنند. اما با افزایش هزینه‌های مسافرت مانند، هزینه رزرو اقامتگاه، خورد و خوراک در شهرهای توریستی، هزینه حمل و نقل و… بسیاری از مردم مسافرت رفتن را از زندگی خود حذف کردند. با این حال راه‌های مختلفی وجود دارد که بتوانید با دریافت وام و تسهیلات، سفر و گردشگری خود را انجام دهید و اقساط آن را ماهانه پرداخت کنید، از جمله این تسهیلات می‌توان به وام‌های بانکی، وام فوری بدون ضامن ونسی، وام سفر، خرید اقساطی تور و… اشاره کرد، در ادامه برخی از آنها را بررسی خواهیم کرد.

دریافت وام سفر از بانک‌ها

برخی از بانک‌ها تسهیلاتی تا سقف 30 میلیون تومان تحت عنوان وام سفر و گردشگری ارائه می‌کنند که وام قرض الحسنه است و تنها سود 4 درصدی به آن تعلق می‌گیرد. برای اطلاع دقیق از جزئیات آن باید به بانک‌های مختلف مراجعه و شرایط وام سفر را بررسی کنید، اما به طور کلی این وام جهت رونق سیستم گردشگری به کارمندان ارائه می‌شود تا صنعت توریست در مناطق مختلف ایران بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. برای اینکه بتوانید جهت مسافرت رفتن از بانک وام سفر دریافت کنید به ضامن معتبر نیاز خواهید داشت و از طرف دیگر، با توجه به فرایندهای زمانبر بانکی، احتمال کمی وجود دارد که برای زمان دلخواه بتوانید وام خود را دریافت کنید و برای سفر آن را خرج کنید. بنابراین در صورتی که بانکی برای دریافت وام سفر پیدا کردید، بدانید که زمان دریافت تسهیلات به طور دقیق مشخص نیست و حتی در صورتی که تمام مراحل تکمیل پرونده و دریافت وام را به درستی طی کنید، نمی‌توان برای یک زمان مشخص روی این نوع از تسهیلات حساب باز کرد.

خرید اقساطی تور

با افزایش هزینه‌های مسافرت برای مردم و کاهش تمایل آنها به حوزه گردشگری، بسیاری از آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های فعال در این حوزه رونق خود را از دست دادند. برای جبران خسارت ناشی افزایش هزینه‌های مسافرت، بسیاری از آژانس‌های مسافرتی طرح خرید اقساطی تور را به خدمات خود اضافه کردند تا مردم دوباره به این حوزه علاقمند شوند و سفرهای خود را با تورهای قسطی انجام دهند. برای خرید اقساطی تورهای مسافرتی شما به تضمین چک و سفته نیاز دارید تا با ارائه آن بتوانید خرید خود را از آژانس‌های مسافرتی انجام دهید. یکی از مشکلات خرید اقساطی تور مربوط به تعداد چک‌های مورد نیاز است که شما در ازای هر ماه قسط باید یک چک صادر کنید و برخی از آژانس‌ها، علاوه بر چک‌های اقساط ماهانه، یک چک به مبلغ کل اقساط تور از شما دریافت می‌کنند. از طرف دیگر اقساط ماهانه شامل درصدی سود می‌شود که در هر مجموعه ممکن است درصد متفاوتی باشد، اما به طور کلی درصد سود تور اقساطی در بازه بلند مدت، مبلغ قابل توجهی خواهد شد که در ابتدا باید آن را نیز در نظر بگیرید، سپس به دنبال خرید تور قسطی بروید. یکی دیگر از مشکلات تورهای اقساطی قدرت انتخاب محدود است، به این صورت که شما می‌توانید از بین تورهای موجود انتخاب کنید و قدرت انتخاب متنوعی برای تعیین جزئیاتی مانند مدت زمان سفر، هتل، حمل و نقل و خدمات تور نخواهید داشت، بلکه از بین پیکیج‌های موجود انتخاب خود را انجام می‌دهید.

پلتفرم‌های وام آنلاین

وام سفر

پلتفرم‌های آنلاین حوزه وام دهی، با تضمینی مانند چک و سفته الکترونیکی به کاربران خود با اهداف مختلفی وام می‌دهند. برخی از این وام‌ها برای خرید کالا است که شما می‌توانید از فروشگاه‌های تحت پوشش پلتفرم، خرید خود را انجام دهید، اما برخی دیگر از این وام‌ها را می‌توان برای خدمات دیگری صرف نمود. برخی از پلتفرم‌های وام دهی که به صورت الکترونیکی فعالیت می‌کنند، با مجموعه‌های گردشگری و آژانس‌های مسافرتی همکاری می‌کنند، بنابراین می‌توانید با درخواست وام و تضمین چک و سفته، اعتبار خرید از آژانس مسافرتی مورد تایید آنها را دریافت کنید و به سفر بروید، سپس اقساط اعتبار دریافتی را ماهانه پرداخت کنید. نکته قابل توجه در این روش این است که شما در مصرف وام خود محدودیت دارید و تنها از مجموعه‌های مشخصی می‌توانید خدمات دریافت کنید که بنا به هر دلیل ممکن است مجموعه مسافرتی، خدمات دلخواه شما را نتواند برآورده کند. از طرف دیگر این روش از دریافت وام سفر، فرایند نسبتا زمانبری دارد، بنابراین در صورتی که بخواهید با این روش برای مسافرت وام دریافت کنید، باید از چند ماه قبل از تاریخ سفر، درخواست وام خود را ثبت کنید تا پردازش و پرداخت شود.

دریافت وام فوری از ونسی

یکی از روش‌های دریافت تسهیلات برای مسافرت، وام فوری بدون ضامن ونسی است که به صورت آنلاین با تضمین دارایی‌های دیجیتال مانند چک و سفته الکترونیکی، سهام و صندوق سرمایه گذاری و ارزهای دیجیتال، ارائه می‌شود. فرایند دریافت وام ونسی از زمان بارگذاری مدارک و تعیین جزئیات وام، تا پردازش و دریافت وام، تنها چند روز کاری زمان می‌برد که برای تامین مخارج سفر گزینه مناسبی است. از این طریق می‌توانید اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کنید و بدون محدودیت در محل مصرف برای سفر خود برنامه ریزی کنید. برخلاف تورهای اقساطی و وام‌های مسافرت، قدرت انتخاب شما در این روش محدود نیست و علاوه بر برنامه ریزی سفر، می‌توانید بخشی از وام خود را صرف هزینه‌های جانبی مانند خرید سوغاتی و تجهیزات سفر کنید. وام ونسی برای خرید هر کالا، خدمات یا فعالیتی، قابل دریافت است و با تسویه وام، می‌توانید برای وام دیگری با سقف بالاتر درخواست دهید.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط