چرا وام ارز دیجیتال بگیریم؟

موسسات مالی در هر کشور نظیر بانک‌ها و موسسات خصوصی به ارائه خدمات مربوط به وام‌دهی می‌پردازند. امور وام گرفتن از نهادهاي دولتي، يك فرايند متمركز است كه كشور بر تمامي امور شما نظارت دارند. از ديگر معايب وام‌هاي فيات يا وام‌هاي بانكي نيازمندي وثيقه و ضامن، همچنين فرايند زمانبر دريافت وام است. البته بنا به هر دليلي ممكن است وام شما توسط بانك تاييد نشود و به شما وامي تعلق نگيرد. اين در حالي است كه با كمك فناوري بلاك‌چین، وام‌های رمزارزی در حال توسعه هستند و به عنوان یکی از خدمات مالی فضای کریپتو شناخته می‌شوند.

وام‌های رمزارزی برخلاف وام‌های بانکی فرایند طولانی ندارند و در این نوع از وام‌ها خبری از ضامن نیست. شما می‌توانید با وثیقه گذاری رمزارزهای خود در کمترین زمان ممکن وام خود را دریافت کنید. در این مقاله به برخی از مزیتهای قرض گرفتن دارایی با رمزارزها می‌پردازیم.

حفظ نقدینگی در هنگام سرمایه‌گذاری

%D9%88%D8%A7%D9%85 %D8%A8%D8%A7 %D8%A7%D8%B1%D8%B2

افراد در سطوح مختلف جامعه برای افزایش نقدینگی خود اقدام به قرض گرفتن سرمایه می‌کنند اما نوع خرج کردن آنها با یکدیگر متفاوت دارد. برخی از افراد برای پرداخت هزینه‌های خود اقدام به دریافت وام می‌کنند، اما سرمایه‌گذاران و شرکتهای مالی برای توسعه محصولات و سبد سرمایه‌گذاری خود، اقدام به دریافت وام می‌کنند. وجه اشتراک تمامی افرادی که اقدام به وام گرفتن می‌کنند، افزایش نقدینگی است تا بتوانند یک فعالیت مالی دیگری را انجام دهند و هزینه آن را در یک بازه زمانی پرداخت کنند. کاربران فعال در حوزه رمزارزها گاهی به سرمایه اولیه خود که در بازار وارد کرده‌اند، نیاز دارند.

این کاربر می‌تواند از جنس افراد با سطح درآمد معمولی باشد که برای رفع موانع زندگی خود، بودجه سرمایه گذاری شده را بخواهد خرج کند. و یا یک کمپانی برای توسعه اهداف خود اقدام به نقد کردن دارایی‌های رمزارزی خود کند. در این موقعیت کاربران با ضمانت گذاشتن رمزارزهای خود اقدام به دریافت وام می‌کنند. تا در کنار حفظ سبد سرمایه‌ گذاری، جریان نقدینگی خود را کنند و نیازی به خروج از بازار رمزارزها نداشته باشند.

Su88mw0y 01

سهولت کاربری و دسترسی پلتفرم‌های وام‌ دهی

زمانی که کاربران فرایند وام گرفتن را به خاطر می‌آورند، به دلیل فرایندهای دشوار آن منصرف می‌شوند. بسیاری از افراد محدودیت‌ها و مشکلات وام‌های بانکی را به خاطر می‌آورند و عمده کاربران تمایلی به استفاده از وام‌های سنتی ندارند. در مقابل، وام‌‌هایی که به واسطه رمزارزها ارائه می‌شود، فرایند پیچیده و طولانی را برای کاربران رقم نمی‌زند و بسیاری از محدودیت‌هایی که در وام‌های بانکی وجود دارد، در این حوزه دیده نمی‌شود. به عنوان مثال برای دریافت وام از طریق پلتفرم‌هایی نظیر آوه و کامپاند، شما می‌توانید به تعداد دلخواه وام دریافت کنید. همچنین نقدینگی مورد نیاز برای قرض دادن به شما از پیش در استخرهای نقدینگی موجود است . بنابراین مفهومی به نام زمان انتظار برای دریافت وام صدق نمی‌کند، چرا که بعد از انجام وثیقه‌گذاری قادر به دریافت آن خود خواهید بود.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط