انواع وام زنان خانه‌ دار سال 1402

وام زنان خانه دار

بانک‌ها طرح‌های مختلفی را برای ارائه وام به بانوان در نظر گرفته‌اند که از جمله آنها می‌توان به وام بانوان با سپرده گذاری، وام با تضمین طلا و وام زنان خانه دار سال 1402 اشاره کرد. شرایط دریافت وام از بانک‌ها برای بانوان، در طرح‌هایی مانند وام ازدواج، وام مسکن و موارد این چنینی، با شرایط دریافت وام برای آقایان یکسان است و در بسیاری از طرح‌ها فارغ از جنسیت، به اعتبار حساب، سپرده بانکی و ضامن معتبر نیاز دارید.

اما طرح‌های اختصاصی برای ارائه وام به بانوان در نظر گرفته شده است تا از این نوع تسهیلات برای سرمایه گذاری، خرید کالا یا تامین هزینه‌های زندگی خود و خانواده استفاده کنند. وام زنان خانه دار یکی از تسهیلاتی است که شرایط کلی آن سپرده‌گذاری میان مدت در بانک و معرفی ضامن معتبر است. در این مقاله برخی از راه‌های دریافت وام زنان خانه دار، شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت آنها، همچنین روش دریافت وام زنان خانه دار بدون ضامن را بررسی می‌کنیم.

وام روی سپرده گذاری

وام زنان خانه دار سال 1402 در بسیاری از بانک‌ها نیازمند سپرده گذاری چند ماهه است، به این معنی که مبلغ مشخصی را برای چند ماه در حساب خود نگهداری می‌کنید تا امکان دریافت وام را پیدا کنید. مبلغ سپرده و مدت زمان سپرده گذاری با توجه به مبلغ وام محاسبه می‌شود و میزان آنها در هر بانک متفاوت است، برخی از بانک‌ها از شما می‌خواهند تا مبلغ کمی را برای مدت زمان یک سال یا بیشتر در حساب خود نگه دارید تا به شما وام تعلق بگیرد. در این نوع از تسهیلات که مبلغ سپرده محدود است و مدت زمان زیادی باید سپرده گذاری شود، مبلغ وام نیز سقف محدودی دارد و مبالغی حدود 20 تا 30 میلیون تومان خواهد بود. نوعی دیگری از تسهیلات زنان خانه دار وجود دارد که مبلغی معادل سپرده یا مثلا 80 درصد آن، به شما وام تعلق می‌گیرد و سقف وام قابل پرداخت نیز بیشتر بوده و نیاز به سپرده گذاری برای زمان کوتاه تری دارد. همچنین بعد از طی کردن مدت زمان سپرده گذاری، می‌بایست ضامن معتبر به بانک معرفی کنید تا پرونده وام شما تکمیل و وارد مرحله پرداخت شود. 

برخی از بانک‌ها علاوه بر پرداخت وام نقدی، به زنان خانه دار وام خرید کالا ارائه می‌دهند، این وام به صورت کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های مورد تایید بانک ارائه می‌شود که از آن می‌توان برای خرید کالاهایی مانند لوازم خانگی استفاده کرد. علاوه بر سپرده گذاری سرمایه نقدی، برخی بانک‌ها با تضمین طلا نیز وام پرداخت می‌کنند. برای دریافت وام با طلا ابتدا به همراه مقدار طلایی که قصد دریافت وام با آن را دارید، به بانک مراجعه می‌کنید تا کارشناس بانک آن را بررسی و مقدار وام قابل تخصیص به شما را تعیین کند. سپس با تضمین طلا می‌توانید بخشی از ارزش دارایی خود را وام دریافت کنید.

وام زنان خانه دار سال 1402

وام فوری زنان خانه دار سال 1402

وام فوری بانوان یا وام فوری زنان خانه دار یکی از طرح‌های دریافت وام با سپرده گذاری در بانک و ارائه ضامن کارمند است. برای دریافت وام از بانک با استفاده از این طرح، مبلغ سپرده خود را می‌بایست بیشتر کنید تا مبلغ وام شما نیز افزایش یابد. البته مبلغ وام مورد نظر به طرحی که بانک در نظر گرفته و بودجه‌ای که به آن اختصاص داده نیز بستگی دارد. در رابطه با آزادسازی سپرده بانکی، برخی از بانک‌ها برای طرح وام فوری زنان خانه دار سپرده شما را تا زمان تسویه وام نگه می‌دارند و بعد از آن سپرده شما آزاد خواهد شد، در این صورت در زمان پرداخت اقساط ماهانه خود، امکان استفاده از سپرده یا اصل پول خود را ندارید. بنابراین پیش از اقدام به دریافت این وام، از شرایط آن مطمئن شوید و در صورتی که علاوه بر وام به اصل پول خود نیاز دارید، به دنبال طرح دیگری برای دریافت وام بگردید و شرایط دریافت وام سایر بانک‌ها را نیز بررسی کنید. با این حال اگر قصد دریافت وام فوری زنان خانه دار از بانک‌ها را دارید، بهتر است بدانید، این وام در بهترین حالت چند ماه زمان می‌برد تا مدت زمان سپرده گذاری طی شود و با تکمیل پرونده وام، تسهیلات مورد نظر در دسترس شما قرار بگیرد.

وام فوری بدون ضامن زنان خانه دار

در طرح‌های وام‌های زنان خانه دار، معمولا بانک به واسطه تضمین‌هایی مانند سپرده بانکی و اعتبار حساب به همراه ضامن معتبر به شما وام می‌دهد که جدا از بحث ارائه تضمین، فرایند دریافت آن چند ماه زمان خواهد برد. برخی از بانک‌ها به جای سپرده بانکی ممکن است از شما ضمانت دیگری مانند سند ملک، چک یا سفته قبول کنند اما برای دریافت وام فوری بدون ضامن زنان خانه دار، شما می‌توانید با تضمین دارایی مانند طلا وام دریافت کنید که در زمان کوتاه‌تری قابل دریافت است. اما توجه کنید که مبلغ وام به نسبت ارزش تضمین محدود خواهد بود و حدودا 10 درصد از ارزش طلای خود را می‌توانید وام دریافت کنید.

یک روش دیگر برای دریافت وام فوری بدون ضامن زنان خانه دار، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین است که با تضمین دارایی‌های دیجیتال مانند سهام و صندوق سرمایه گذاری، ارز دیجیتال، چک و سفته الکترونیکی به شما وام پرداخت می‌کنند. برای دریافت این وام می‌توانید از پلتفرم ونسی استفاده کنید و در چند روز کاری وام خود را دریافت کنید. در این روش شما نیازی به سپرده بانکی یا ضامن کارمند ندارید، فقط با ثبت نام و احراز هویت در سایت ونسی و ارائه یکی از تضمین‌های ذکر شده، در چند روز وام شما پردازش و پرداخت خواهد شد. تمام مراحل دریافت وام از ونسی به صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست، همچنین با اتمام اقساط وام خود، می‌توانید برای وام با مبالغ بالاتر درخواست دهید.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط