روش‌های خرید اقساطی گوشی آیفون 14

خرید اقساطی آیفون 14

طرفداران محصولات اپل همیشه دوست دارند جدیدترین سری محصولات این شرکت را خریداری کنند و از قابلیت‌های جدید محصولات این کمپانی بهره‌مند شوند. خرید محصولات جدید این کمپانی که قیمت‌ پایه آنها حوالی هزار دلار است برای مردمی که در اروپا و آمریکا زندگی می‌کنند، مسئله دشواری نیست. با این حال شهروندان اروپایی یا آمریکایی خرید خود را از پلتفرم‌های خرید اقساطی انجام می‌دهند تا با پرداخت ماهانه زیر 100 دلار جدیدترین محصولات را خریداری کنند. اما برای طرفداران ایرانی کمپانی اپل این موضوع امکان پذیر نیست که بتوانند با پرداخت ماهانه مبلغ جزئی، جدیدترین محصولات اپل را تهیه کنند. علاوه براین با توجه به قیمت دلار، محصولات اپل جزء کالاهای لوکس در ایران محسوب می‌شوند که دسترسی به آنها برای همه اقشار جامعه امکان پذیر نیست. اما روش‌هایی مانند، دریافت وام بانکی، خرید اقساطی از فروشگاه‌های موبایل و… وجود دارد که خرید اقساطی آیفون 14 را امکان پذیر می‌کند.

دریافت وام خرید کالا از پلتفرم‌های دیجیتال

دریافت وام خرید کالا یا خرید اعتباری با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند دیجی کالا، ازکی وام، لندو و… یکی از روش‌های خرید اقساطی آیفون 14 است. شما می‌توانید با تضمین سفته و چک اقدام به دریافت اعتبار خرید از یکی از مجموعه‌های ذکر شده کنید و بخشی از مبلغ مورد نیاز برای خرید آیفون 14 را تامین کنید. نکته حائز اهمیت این است که برای دریافت اعتبار از هر کدام پلتفرم‌ها یک بازه زمانی باید طی شود تا شما اعتبارسنجی شوید و مدارک شما تایید شود. بنابراین در صورتی که فرایند دریافت اعتبار طولانی شود، امکان نوسان قیمت گوشی وجود دارد و ممکن است مبلغ بیشتری را برای خرید گوشی آیفون نیاز داشته باشید. برخی از پلتفرم‌های ارائه دهنده وام کالا، به شما اعتبار خرید از فروشگاه‌های معرفی شده توسط خودشان را می‌دهند و برخی دیگر مستقیم خود کالای مورد نظر را به صورت اقساطی می‌فروشند که در این حالت شما می‌بایست مبلغ پیش پرداخت خرید کالا را واریز کنید و اقساط وام را ماهانه پرداخت کنید.

به طور خلاصه برای خرید اقساطی آیفون 14 با وام خرید کالا، شما به تصمینی مانند چک و سفته نیاز دارید تا اعتبار خرید دریافت کنید و با توجه محدودیت مبلغ اعتبار، بخش عمده قیمت گوشی را خودتان می‌بایست تامین کنید. همچنین فرایند زمانبر تایید مدارک تا دریافت وام در این روش، ممکن است شما را با قیمت بالاتری نسبت به زمانی که تصمیم به خرید گرفتید رو به رو کند.

خرید اقساطی از فروشگاه‌های موبایل

 یکی از راه‌های خرید قسطی گوشی آیفون 14، خرید از موبایل فروشی است. با توجه به شرایط فعلی که قیمت گوشی‌های آیفون افزایش یافته و قدرت خرید مردم کاهش یافته است، بسیاری از فروشگاه‌های موبایل امکان خرید اقساطی را فراهم کرده اند. به طور کلی برای خرید قسطی از فروشگاه‌های موبایل به دسته چک نیاز دارید تا به ازای هر قسط یک چک در وجه فروشنده صادر کنید. علاوه براین، معمولا فروشگاه‌ها بخش قابل توجهی از مبلغ کل گوشی موبایل را به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌کنند و مبلغ باقی مانده به صورت اقساط ماهانه پرداخت می‌شود. همچنین مبلغ کل بازپرداخت شما یعنی جمع اقساط ماهانه به علاوه مبلغ پیش پرداخت، شامل سود ماهانه 2 تا 3 درصدی است که هر چقدر مدت زمان بازپرداخت شما بیشتر باشد، سود بیشتری پرداخت خواهید کرد. از دیگر مشکلات خرید اقساطی از موبایل فروشی‌ها این است که برخی از آنها تا پایان پرداخت اقساط، جعبه گوشی را نزد خود نگه می‌دارند تا فروش آن برای شما امکان پذیر نباشد.

خرید اقساطی آیفون 14

دریافت وام فوری از ونسی

ونسی پلتفرم آنلاین دریافت وام با دارایی‌های دیجیتال مانند رمزارزها، سفته آنلاین، چک، صندوق‌های سرمایه گذاری و سهام است که در چند روز کاری به شما وام پرداخت می‌کند. برای خرید اقساطی آیفون 14 می‌توانید با تضمین یکی از دارایی‌های ذکر شده از ونسی وام فوری دریافت کنید و خرید خود را انجام دهید. فقط با ثبت نام، ارائه تضمین و تعیین جزئیات وام (مبلغ و مدت زمان بازپرداخت) وام شما به صورت خودکار پردازش و در چند روز کاری پرداخت خواهد شد. با این روش شما در زمان کوتاه وام خود را دریافت می‌کنید و نگرانی افزایش قیمت را ندارید، چرا که با دریافت وام از ونسی، طی چند روز می‌توانید خرید خود را انجام دهید. نه تنها برای خرید آیفون 13 اقساطی، بلکه برای خرید هر وسیله یا خدماتی که به وام نیاز داشته باشید، می‌توانید از ونسی استفاده کنید و بعد از تسویه وام، برای دریافت وام با مبالغ بالاتر درخواست دهید.

دریافت وام بانکی

وام بانکی همواره یکی از گزینه‌های تامین سرمایه برای انجام امور مالی است، اما فرایند زمانبر، صف طولانی متقاضیان، ضرورت داشتن ضامن معتبر و… از جمله موانع دریافت وام از بانک‌ها است. با این حال می‌توانید با توجه به میانگین حساب، سپرده گذاری و روش‌های این چنینی برای خرید آیفون 14 از بانک‌ها وام دریافت کنید. اما توجه داشته باشید که فرایند دریافت وام از بانک ممکن است چند ماهی شما را درگیر کند تا بتوانید وام خود را دریافت کنید. در نتیجه ممکن است با توجه به نوسانات قیمت ارز، زمانی که وام خود را دریافت می‌کنید، قیمت گوشی آیفون افزایش یافته باشد و قادر به خرید آن نباشید. با توجه به نکات گفته شده، وام بانکی نمی‌تواند برای خرید اقساطی آیفون 14 که قیمت آن روزانه تغییر می‌کند، گزینه مناسبی باشد. از طرف دیگر پیدا کردن ضامن کارمند و تضمین چک و سفته از دیگر مواردی است که دریافت وام را دشوار می‌کند.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط