راه‌های خرید اقساطی لپ تاپ برای دانشجویان

خرید اقساطی لپ تاپ

لپ تاپ یکی از ابزارهای ضروری برای دانشجویان است تا به وسیله آن فعالیت‌هایی مانند طراحی، برنامه نویسی و فعالیت‌های نرم افزاری خود را انجام دهند، اما با افزایش قیمت لپ تاپ‌هایی که قابلیت‌های مناسبی دارند و نیاز دانشجویان را برطرف می‌کنند، بسیاری از آنها در تامین پول خرید لپ تاپ با مشکل مواجه شده‌اند. در کشورهای توسعه یافته دانشجویان به شعب کمپانی‌های مختلف مانند اپل و ایسوس مراجعه می‌کنند و با پرداخت ماهانه مبلغ جزئی، لپ تاپ مورد نظر را با اقساط بلند مدت خریداری می‌‌کنند. ولی برای دانشجویان ایرانی شرایط متفاوتی وجود دارد و افزایش قیمت دلار باعث شده تا بسیاری از آنها با تعمیر لپ تاپ‌های قدیمی، فعالیت‌های خود را انجام دهند. اما دنشجویان ایرانی نیز می‌توانند با استفاده از چندین روش مختلف مانند وام بانکی، پلتفرم‌های وام دهی و سرویس‌های خرید اعتباری، سرمایه مورد نیاز برای خرید لپ تاپ را تهیه کنند، در ادامه برخی از این روش‌ها را بررسی می‌کنیم.

دریافت وام دانشجویی

برای دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویان کشور ابتدا باید به دانشگاه مراجعه کنید تا نامه تایید صلاحیت خود را برای وام دریافت کنید. در مرحله بعد وارد سایت صندوق رفاه دانشجویان می‌شوید و از بخش دریافت وام دانشجویی، شرایط انواع وام را مشاهده می‌کنید. بعد از ثبت درخواست، وارد لیست انتظار دریافت وام خواهید شد و مدت زمان انتظار شما بستگی به تعداد درخواست‌های ثبت شده و میزان نقدینگی صندوق دارد. با استفاده از صندوق رفاه دانشجویی می‌توانید برای وام پرداخت شهریه، وام ضروری، وام ودیعه مسکن و… درخواست ثبت کنید و در صورت تایید مدارک، وارد صف دریافت وام خواهید شد. از وام‌های دانشجویی می‌تـوانید برای خرید اقساطی لپ تاپ استفاده کنید، اما با توجه سقف وام‌های دانشجویی، از آنها صرفا به عنوان کمک هزینه خرید لپ تاپ می‌توان استفاده کرد و تامین بخش عمده هزینه لپ تاپ بر عهده شماست. علاوه براین ممکن است برای مدت طولانی در صف انتظار دریافت وام قرار بگیرید و نتوانید در زمانی که نیاز دارید لپ تاپ مورد نظر را تهیه کنید.

دریافت وام از ونسی

برای خرید اقساطی لپ تاپ، مدت زمان انتظار برای دریافت وام مسئله مهمی است، چرا که کالایی مانند لپ تاپ که قیمت آن با تغییر قیمت دلار تغییر می‌کند، باید در سریعترین زمان ممکن خریداری شود تا با ضرر مواجه نشوید. یکی از ‌راه‌هایی که شما را در زمان چند روز به سرمایه مورد نیاز می‌رساند، دریافت وام از ونسی است. ونسی پلتفرم آنلاین دریافت وام با دارایی‌های دیجیتال مانند رمزارزها، سفته آنلاین، چک، صندوق‌های سرمایه گذاری و سهام است که در چند روز کاری به شما وام پرداخت می‌کند. برای خرید اقساطی آیفون لپ تاپ می‌توانید با تضمین یکی از دارایی‌های ذکر شده از ونسی وام فوری دریافت کنید و خرید خود را انجام دهید. فقط با ثبت نام، ارائه تضمین و تعیین جزئیات وام (مبلغ و مدت زمان بازپرداخت) وام شما به صورت خودکار پردازش و در چند روز کاری پرداخت خواهد شد. با این روش شما در زمان کوتاه وام خود را دریافت می‌کنید و نگرانی افزایش قیمت را ندارید چرا که با دریافت وام از ونسی، طی چند روز می‌توانید خرید خود را انجام دهید. نه تنها برای اقساطی لپ تاپ، بلکه برای خرید هر وسیله یا خدماتی که به وام نیاز داشته باشید، می‌توانید از ونسی استفاده کنید و بعد از تسویه وام، برای دریافت وام با مبالغ بالاتر درخواست دهید.

وام خرید کالا

یکی از راه‌های خرید اقساطی لپ تاپ، استفاده از وام خرید کالا یا سرویس خرید اعتباری است که توسط برخی از پلتفرم‌های آنلاین حوزه وام دهی مانند دیجی پی، لندو، قسطا و.. ارائه می‌شود. پلتفرم‌هایی که وام خرید کالا ارائه می‌دهند، وام مورد نظر را یا به صورت کارت خرید به شما پرداخت می‌کنند تا از فروشگاه‌های مورد تایید آنها خرید خود را انجام دهید یا اینکه اعتبار خرید را به حساب بانکی شما واریز می‌کنند تا محدودیتی در محل مصرف وجود نداشته باشد. همچنین برخی از فروشگاه‌هایی که کالاهایی مانند لپ تاپ و به طور کلی محصولات دیجیتال می‌فروشند، قابلیت خرید اقساطی را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند تا کاربران خرید خود را انجام دهند و هزینه آن را به صورت قسطی پرداخت کنند. با تضمین چک، سفته و ضامن معتبر بانکی می‌توانید از این نوع پلتفرم‌ها وام دریافت کنید، اما فرایند زمانبر تایید مدارک و دریافت وام در این روش، ممکن است شما را دیرتر به هدف خرید لپ تاپ برساند.

وام خرید لپ تاب دانشجویی

دریافت وام بانکی

وام‌های بانکی همواره یکی از گرینه‌های تامین سرمایه برای خرید ضروریات و انجام امور مالی هستند اما به دلیل مسائلی مانند نیاز به داشتن چندین تضمین مانند چک، سفته و ضامن معتبر و در برخی موارد نیاز به سپرده بلند مدت، کاربران برای دریافت وام فوری این روش را ترجیح نمی‌‌دهند. با این حال اگر قصد دارید تا خرید اقساطی لپ تاپ خود را با وام بانکی انجام دهید، می‌توانید با توجه به اعتبار حساب، سپرده و موارد این چنینی از بانک وام دریافت کنید. در صورتی که شرایط ابتدایی دریافت وام را داشته باشید و مدارک خود را تکمیل کنید، سپس با صفی از متقاضیان روبرو خواهید شد که زودتر از شما این مراحل را طی کردند و منتظر دریافت وام هستند. در نتیجه اگر قصد دارید خرید لپ تاپ خود را با وام بانکی انجام دهید، باید برای چند ماه آینده روی وام حساب باز کنید و احتمال افزایش قیمت لپ تاپ مورد نظر نیز وجود دارد که در این صورت مبلغ بیشتری را می‌بایست برای خرید لپ تاپ صرف کنید.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط