راه‌های خرید اقساطی PS5

خرید اقساطی ps5

خرید امکانات و تجهیزات بروز گیمینگ یکی از کارهای مورد علاقه دوست دارن این حوزه است، اما افزایش قیمت کالاهایی مانند کنسول‌های بازی و لوازم جانبی آنها، به یکی از معضل‌های گیمرها تبدیل شده است. به عنوان مثال زمانی که یک کنسول بازی جدید مانند PS5 عرضه می‌شود، بسیاری از افرادی که بازی‌های دیجیتال را به عنوان تفریح اصلی خود می‌دانند، مایل هستند تا این کنسول بازی را تهیه کنند و از امکانات آن بهره‌مند شوند. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، مردم با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی ، کنسول PS5 خود را تهیه می‌کنند و ماهانه مبلغ ناچیزی را به عنوان قسط پرداخت می‌کنند. اما این نوع از خرید اقساطی برای کاربران ایرانی فراهم نیست و برای خرید اقساطی PS5 می‌بایست یکی از روش های خرید اقساطی از فروشگاه‌های گیمینگ و لوازم الکترونیکی، دریافت وام خرید کالا یا دریافت وام آنلاین و خرید کنسول پلی استیشن را انتخاب کنید.

خرید از فروشگاه‌های گیمینگ

بعد از افزایش قیمت دلار، کنسول بازی PS5 با قیمتی حوالی 30 میلیون تومان وارد ایران شد که با توجه به اختلاف قیمتی که با کنسول نسل قبلی داشت، بسیاری از طرفداران این کنسول قادر به خریداری آن نبودند. در نهایت فروشگاه‌های گیمینگ با کاهش استقبال مشتریان روبرو شدند و برخی از آنها برای تشویق گیمرها به خرید کنسول PS5، شرایط خرید اقساطی را فراهم کردند. برای خرید اقساطی PS5 از فروشگاه‌های کنسول‌های بازی به دسته چک صیادی نیاز دارید. شرایط خرید اقساطی فروشگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است، اما به طور کلی با پیش پرداخت 30 تا 40 درصد مبلغ کل کنسول پلی استیشن 5 و چک‌های صیادی برای پرداخت اقساط ماهانه، می‌توانید کنسول خود را تهیه کنید. همچنین برخی از فروشگاه‌ها تضمین‌های دیگری مانند سفته الکترونیکی را نیز قبول می‌کنند که در صورت نداشتن دسته چک، می‌توانید از آن استفاده کنید. اقساط ماهانه برای خرید اقساطی شامل درصدی سود است و مقدار آن نیز توسط فروشنده تعیین می‌شود، هر چقدر مدت زمان بازپرداخت شما طولانی‌تر شود، مبلغ بازپرداخت شما نیز بیشتر خواهد شد. 

خرید اقساطی PS5

دریافت وام خرید کالا

برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مثل دیجی کالا که کالاهای الکترونیکی مانند کامپیوتر، لپ تاپ و کنسول‌های بازی و… می‌فروشند، قابلیت خرید اقساطی را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. برای خرید اقساطی از دیجی کالا می‌توانید از دیجی پی با تضمین چک و سفته الکترونیکی اقدام به دریافت وام کنید و خرید اعتباری خود را انجام دهید. در این روش شما ابتدا باید در پلتفرمی که به شما وام می‌دهد، ثبت نام کرده و مدارک خود را بارگذاری کنید تا فرایند احراز هویت شما تکمیل شود. در مرحله بعد شما توسط آنها اعتبارسنجی می‌شوید تا مشخص شود که بدهی بانکی معوق نداشته باشید. در صورتی که تمام این مراحل را پشت سر بگذارید می‌توانید با ارائه ضمانت، درخواست وام خود را ثبت کنید. مدتی بعد می‌توانید به واسطه اعتبار دریافتی، خرید خود را با استفاده از درگاه خرید اعتباری انجام دهید و در صورتی که قیمت کالای مورد نظر بالاتر از مبلغ اعتبار باشد، مقدار باقیمانده را باید به صورت نقدی پرداخت کنید.

پلتفرم‌های دیگری مانند لندو، قسطا، ازکی وام و… نیز وجود دارند که قابلیت خرید اقساطی PS5 از آنها وجود دارد. این پلتفرم‌ها با تضمین چک صیادی و سفته الکترونیکی به شما وام خرید کالا ارائه می‌دهند تا خرید خود را انجام دهید و اقساط آن را ماهانه پرداخت کنید. برخی از پلتفرم‌هایی که سرویس خرید اعتباری را ارائه می‌دهند، تنها با تعداد محدودی از فروشگاه‌ها همکاری می‌کنند که بعد از دریافت اعتبار، تنها قادر به خرید از آنها خواهید بود. برخی دیگر از آنها مبلغ اعتبار یا وام را به صورت کارت خرید یا وام نقدی در اختیار شما قرار می‌دهند تا بدون محدودیت در محل مصرف، آن را برای خرید کالای مورد نظر استفاده کنید. به طور کلی پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام خرید کالا، به دلیل بررسی اعتبار بانکی و وضعیت فرد متقاضی، فرایند نسبتا زمانبری را برای اعطای وام به کاربران طی می‌کنند. بنابراین در صورتی که قصد خرید اقساطی از این نوع پلتفرم‌ها را دارید، توجه کنید که فرایند دریافت اعتبار ممکن است کمی طولانی شود و در زمان مورد نیاز به آن دسترسی پیدا نکنید. همچنین سقف محدود اعتبارهایی که به کاربران داده می‌شود، موجب تامین بخش عمده هزینه کالا توسط خود متقاضی می‌شود و این نوع از وام‌ها صرفا می‌توانند کمک هزینه خرید کالاهای نسبتا گران قیمت باشند.

دریافت وام آنلاین

گیمرها همیشه دنبال راهی هستند تا زودتر به هدف خود برسند و از روش‌ها و ابزارهای مختلف برای افزایش سرعت فعالیت‌‌های خود، استفاده می‌کنند. برای خرید اقساطی PS5 نیز آنها نیاز دارند تا در سریعترین زمان ممکن به کنسول خود برسند و بازی با آن را تجربه کنند. یکی از راه‌هایی که آنها را در زمان کوتاه چند روزه به وام مورد نظر برای خرید پلی استیشن می‌رساند، دریافت وام آنلاین با تضمین دارایی‌های دیجیتال مانند ارز دیجیتال، چک و سفته الکترونیکی، سهام و صندوق‌های سرمایه گذاری است. برای دریافت وام با تضمین یکی از دارایی‌های ذکر شده، می‌توانید آنلاین در چند روز کاری از ونسی وام دریافت کنید. برای دریافت وام کافیست در سایت ونسی ثبت نام کنید و اطلاعات خود را تکمیل کنید، سپس با ارائه یکی از تضمین‌های ذکر شده، درخواست وام شما نهایی خواهد شد و در چند روز کاری پرداخت می‌شود. با دریافت وام از ونسی می‌توانید بدون محدودیت خرید خود را از فروشگاهی که می‌‌خواهید انجام دهید و اقساط آن را ماهانه پرداخت کنید. بعد از پایان اقساط نیز می‌توانید برای دریافت وام با مبالغ بالاتر درخواست دهید.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط