معرفی دارایی‌های دیجیتال برای دریافت وام بدون ضامن

دریافت وام فوری بدون ضامن با تضمین دارایی‌های دیجیتال، یکی از راه‌هایی است که در زمان کوتاه شما را به تسهیلات مورد نظر می‌رساند. ابتدا می‌‌خواهیم کلمه دارایی و انواع آن یعنی دارایی‌های فیزیکی و دیجیتال را معرفی کنیم. کلمه دارایی زمانی به کار برده می‌شود که درباره ثروت یک شخص صحبت می‌کنیم و با جمع کردن تمام سرمایه‌ای که دارد، مانند ماشین، ملک، طلا و پول نقد، میزان دارایی او را تخمین می‌زنیم. برخی از این دارایی‌ها فیزیکی هستند و برای خرید و فروش آنها باید دارایی را به صورت حضوری نزد طرف دیگر معامله ببریم. به عنوان مثال طلا یک دارایی فیزیکی محسوب می‌شود که تاریخچه طولانی دارد و با اینکه شکل و شمایل آن تغییر یافته، اما هنوز به عنوان زیورآلات استفاده می‌شود و جنبه سرمایه گذاری نیز دارد. همچنین طلا به عنوان یک دارایی فیزیکی قابلیت استفاده برای دریافت وام بدون ضامن را دارد، شما با مراجعه به بانک به همراه طلای خود، می‌توانید بخشی از ارزش آن را وام دریافت کید. البته در حین این جا به جایی امکان سرقت یا آسیب دیدن این دارایی فیزیکی وجود دارد. در ادامه نسل جدید دارایی‌های یعنی دارایی‌های دیجیتال و روش دریافت وام فوری بدون ضامن با آنها را بررسی می‌کنیم.

دارایی دیجیتال چیست؟

دارایی‌های دیجیتال دقیقا نقطه مقابل دارایی‌های فیزیکی هستند، این نوع از دارایی‌ها برخلاف دارایی‌های فیزیکی، به صورت آنلاین مدیریت و نگهداری می‌شوند و قابلیت نگهداری فیزیکی ندارند. بنابراین نیازی به استفاده از ابزاری مانند گاوصندوق برای حفظ امنیت آنها نیست، اما برای تامین امنیت دارایی‌های دیجیتال، باید نکات امنیتی استفاده از تلفن همراه و کامپیوترهای خانگی را رعایت کرد، چرا که نگهداری و مدیریت دارایی‌های دیجیتال با همین دستگاه‌های هوشمند انجام می‌شود و در صورتی که اطلاعات کافی برای نگهداری آنها را نداشته باشید، امکان از دست دادن آنها و ضرر مالی برای شما افزایش می‌یابد. دقیقا مانند فردی که گاوصندوق خود را در جایی از خانه پنهان می‌کنند و رمز آن را به کسی نمی‌دهد، شما نیز برای نگهداری دارایی دیجیتال می‌بایست از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های ایمن برای نگهداری دارای دیجیتال خود استفاده کنید تا خطری آنها را تهدید نکند. حالا که با مفهوم دارایی دیجیتال آشنا شدیم صحبت درباره مثال‌هایی از آن راحت‌تر و قابل درک خواهد بود. یکی از دارایی‌های دیجیتال که در چند سال اخیر توجه بسیاری از مردم را به خود جذب کردند، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و تتر هستند، که نوعی دارایی دیجیتال محسوب می‌شوند و خرید و فروش و نگهداری آن به صورت آنلاین انجام می‌شود. در ادامه فرایند دریافت وام و انواع تضمین دیجیتال برای دریافت وام فوری بدون ضامن را بررسی می‌کنیم.

نحوه دریافت وام بدون ضامن با دارایی دیجیتال

دریافت وام با دارایی‌های دیجیتال با وام بانکی تفاوت‌های زیادی دارد و در زمان کوتاه‌تری قابل دریافت است، از این جهت می‌توان به عنوان وام فوری به آنها نگاه کرد. از طرف دیگر شما فقط با تضمین دارایی‌های دیجیتال مانند رمزارزها، چک و سفته الکترونیکی، سهام و صندوق‌های سرمایه گذاری می‌توانید وام دریافت کنید و به ضامن کارمند نیازی ندارید. در کل می‌توان گفت وام با دارایی دیجیتال وام فوری بدون ضامن است که با تضمین یکی از دارایی‌های ذکر شده قابل دریافت است. همچنین فرایند دریافت این وام به صورت آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت درخواست یا پیگیری وام نیست. به عنوان مثال برای دریافت وام آنلاین از ونسی کافی است در سایت ثبت نام و با بارگذاری مدارک هویتی، احراز هویت خود را تکمیل کنید. سپس با ارائه یکی از تضمین‌های ذکر شده می‌توانید جزئیات وام خود را مشخص و درخواست خود را ثبت نهایی کنید تا در چند روز کاری پردازش و پرداخت شود. انجام تمام این مراحل با تلفن همراه یا کامپیوتر امکان پذیر است و فقط باید وارد سایت ونسی شوید تا  مراحل را یک به یک طی کنید و درخواست تسهیلات خود را ثبت کنید. همچنین در هر مرحله که با مشکل مواجه شوید، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی، از تیم ونسی کمک بگیرید و موانع دریافت وام خود را رفع کنید. این در حالی است که برای دریافت وام فوری از بانک معمولا به سپرده گذاری و معرفی ضامن دارید، علاوه براین، در بهترین حالت ممکن ثبت درخواست تسهیلات تا دریافت وام چند ماهی زمان خواهد برد و هر چقدر تعداد متقاضیان بیشتر باشد، زمان انتظار شما برای دریافت تسهیلات بیشتر خواهد شد.

انواع دارایی دیجیتال برای دریافت وام فوری

برای دریافت وام با دارایی‌های دیجیتال می‌توانید از پلتفرم‌های آنلاین اعطای تسهیلات وام استفاده کنید و با تضمین یکی از دارایی‌های ذکر شده وام خود را دریافت کنید. در حال حاضر می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت کوین، اتریوم و استیبل کوینی مانند تتر، همچنین سایر ارزهای دیجیتال رایج، از ونسی وام دریافت کنید. از طریق ماشین حساب ونسی که در صفحه اول سایت قرار دارد می‌توانید رمزارز مورد نظر خود به همراه مبلغ وام درخواستی را وارد کنید تا جزئیات وام شما مانند میزان تضمین مورد نیاز، مبلغ اقساط و جمع کل بازپرداخت به شما نمایش داده شود. علاوه بر تضمین رمزارز به زودی قابلیت دریافت وام با تضمین چک  و سفته الکترونیکی، سهام صندوق‌های سرمایه گذاری به تضمین‌های مورد قبول ونسی اضافه می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از آنها برای دریافت وام فوری اقدام کنند. همچنین در صورتی که فرد دریافت کننده تسهیلات اقساط خود را به موقع پرداخت کند، به عنوان مشتری خوش حساب ونسی، می‌تواند برای وام جدید با مبلغ بالاتر با استفاده از یکی از تضمین‌های ذکر شده، درخواست دهد.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط