چالش‌های دریافت وام بانکی

برای دریافت وام بانکی معمولا شرایطی مانند داشتن سپرده بانکی، میانگین حساب بالا و موارد این چنینی را نیاز دارید تا امتیاز دریافت وام را کسب کنید. همچنین اکثر بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به مشتریان خود عموما در کنار تضمین‌هایی مانند چک و سفته از آنها معرفی ضامن کارمند را نیز درخواست می‌کنند. اما در برخی از تسهیلات بانکی، شرایط دیگری برای دریافت وام وجود دارد و نیازی به ضامن کارمند نیست، از جمله این طرح‌ها می‌توان به تسهیلات با تضمین طلا، برخی از تسهیلات روی سپرده، تسهیلات ویژه کارمندان و بازنشستگان اشاره کرد، که به ترتیب آنها را بررسی می‌کنیم.

چالش‌های دریافت وام از بانک‌ها

معرفی ضامن

پیدا کردن ضامن یکی از سخت‌ترین بخش‌های دریافت وام از بانک‌ها است، به طور کلی بانک فردی را به عنوان ضامن قبول می‌کند که دارای فیش حقوقی باشد و در برخی موارد حتما فرد باید کارمند رسمی یک سازمان باشد. همچنین ضامن مورد نظر نباید بدهی معوق بانکی داشته باشد و درصورتی که حجم بدهی‌های فرد زیاد باشد، بانک ضامن شما را رد خواهد کرد. از طرف دیگر زمانی که شما اقساط وام خود را به موقع پرداخت نکنید، بانک حساب ضامن را موقتا تا زمان پرداخت اقساط مسدود خواهد کرد. با توجه به مسائل ذکر شده، حتی بسیاری از افراد که همه شرایط را دارند اما ضامن اطرافیان خود نمی‌شوند تا با مشکلی مانند مسدودی حساب رو به رو نشود. همه این مسائل دست به دست هم می‌دهند تا پیدا کردن ضامن معتبر به یکی از بخش‌های پرچالش در فرایند دریافت وام، تبدیل شود.

جمع‌آوری امتیاز برای دریافت وام

دریافت وام از بانک‌ها فرایند نسبتا پیچیده‌ای دارد، به همین دلیل بسیاری از مردم همیشه دنبال روشی برای دریافت تسهیلات بانکی در زمان کوتاه‌تر و با شرایط آسان‌تر هستند. این پیچیدگی در فرآیند وام‌های بانکی شامل مواردی مانند، ضرورت داشتن ضامن کارمند، نیاز به سپرده گذاری و داشتن میانگین حساب مطلوب و موارد این چنینی می‌شود. بعد از تکمیل مدارک، در صورتی که تمام شرایط و مدارک را داشته باشید و با درخواست شما موافقت شود، وارد صف متقاضیان دریافت وام خواهید شد که شامل افرادی است که پیش از شما مدارکشان را تکمیل کرده و منتظر دریافت وام هستند. یکی از روشهای دریافت وام فوری، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین مانند ونسی است. با استفاده از این روش ما نیازی به جمع آوری امتیاز و معرفی ضامن ندارید و با تضمین دارایی‌های دیجیتال می‌توانید وام دریافت کنید. با استفاده از ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت کوین، اتریوم و استیبل کوینی مانند تتر، همچنین سایر ارزهای دیجیتال رایج، از ونسی وام دریافت کنید. از طریق ماشین حساب ونسی که در صفحه اول سایت قرار دارد می‌توانید رمزارز مورد نظر خود به همراه مبلغ وام درخواستی را وارد کنید تا جزئیات وام شما مانند میزان تضمین مورد نیاز، مبلغ اقساط و جمع کل بازپرداخت به شما نمایش داده شود. علاوه بر تضمین رمزارز به زودی قابلیت دریافت وام با تضمین چک  و سفته الکترونیکی، سهام صندوق‌های سرمایه گذاری به تضمین‌های مورد قبول ونسی اضافه می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از آنها برای دریافت وام فوری اقدام کنند. همچنین در صورتی که فرد دریافت کننده تسهیلات اقساط خود را به موقع پرداخت کند، به عنوان مشتری خوش حساب ونسی، می‌تواند برای وام جدید با مبلغ بالاتر با استفاده از یکی از تضمین‌های ذکر شده، درخواست دهد.

زمان انتظار برای دریافت وام

وام‌های بانکی همواره یکی از گرینه‌های تامین سرمایه برای خرید ضروریات و انجام امور مالی هستند اما به دلیل مسائلی مانند نیاز به داشتن چندین تضمین مانند چک، سفته و ضامن معتبر و در برخی موارد نیاز به سپرده بلند مدت، کاربران برای دریافت وام فوری این روش را ترجیح نمی‌‌دهند. با این حال اگر قصد دارید تا امور مالی خود را با وام بانکی انجام دهید، می‌توانید با توجه به اعتبار حساب، سپرده و موارد این چنینی از بانک وام دریافت کنید. در صورتی که شرایط ابتدایی دریافت وام را داشته باشید و مدارک خود را تکمیل کنید، سپس با صفی از متقاضیان روبرو خواهید شد که زودتر از شما این مراحل را طی کردند و منتظر دریافت وام هستند. در نتیجه اگر قصد دریافت وام بانکی دارید، باید برای چند ماه آینده روی وام حساب باز کنید و احتمال افزایش قیمت کالای مورد نظر نیز وجود دارد که در این صورت مبلغ بیشتری را می‌بایست برای خرید آن صرف کنید.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط