سریع‌ترین روش‌های دریافت وام سال 1402

وام فوری

اکثر مردم زمانی به دنبال دریافت وام هستند که با مشکل مالی مواجه می‌شوند و برای انجام امور ضروری می‌خواهند از طریق دریافت وام فوری و تسهیلات، سرمایه مورد نیاز خود را تامین کنند. بنابراین فاکتور زمان در فرایند دریافت وام، یک فاکتور کلیدی است که معمولا مردم پیش از دریافت وام آن را بررسی می‌کنند و افزایش زمان انتظار برای دریافت برخی از وام‌ها، باعث می‌شود به دنبال برخی وام‌هایی که فرایند طولانی دارند، نروند. حتی ممکن است مبلغ یک نوع تسهیلات نسبت به سایر وام‌های در دسترس بیشتر باشد، اما به دلیل طولانی بودن زمان انتظار فرد از دریافت آن صرف نظر کند. طولانی شدن فرایند دریافت وام به عوامل مختلفی مانند تعداد متقاضیان، میزان نقدینگی بانک، نوع وام و مدت زمان سپرده گذاری و مسائل این چنینی، وابسته است. در این مقاله برخی از روش‌های سریع برای دریافت وام را بررسی می‌کنیم.

دریافت وام از ونسی در چند روز کاری

اگر به دنبال روشی هستید که در زمان کوتاه بدون قرار گرفتن در صف متقاضیان دریافت وام، تسهیلات خود را دریافت کنید، وام‌های بانکی گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. چرا که در بهترین حالت چندین ماه زمان لازم است تا درخواست شما تایید و تسهیلات پرداخت شود. به عنوان جایگزین می‌توانید از سرویس‌های وام دهی آنلاین استفاده کنید. یکی از سریعترین روش‌های دریافت وام فوری، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین است که با تضمین دارایی‌های دیجیتال مانند سهام و صندوق سرمایه گذاری، ارز دیجیتال، چک و سفته الکترونیکی به شما وام پرداخت می‌کنند. برای دریافت این وام می‌توانید از پلتفرم ونسی استفاده کنید و در چند روز کاری وام خود را دریافت کنید. در این روش شما نیازی به سپرده بانکی یا ضامن کارمند ندارید، فقط با ثبت نام و احراز هویت در سایت ونسی و ارائه یکی از تضمین‌های ذکر شده، در چند روز وام شما پردازش و پرداخت خواهد شد. تمام مراحل دریافت وام از ونسی به صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست، همچنین با اتمام اقساط وام خود، می‌توانید برای وام با مبالغ بالاتر درخواست دهید.

وام فوری بدون ضامن با سند ملک و خودرو

برخی از بانک‌ها و موسسات مالی تسهیلاتی تحت عنوان وام بدون ضامن با سند ملک و خودرو ارائه می‌دهند که در زمان کوتاهی قابل دریافت است. مبلغ این تسهیلات بستگی به ارزش ملک یا خودرو شما دارد و ارائه دهنده وام با کارشناسی دارایی مورد نظر، بخشی از ارزش آن را به شما وام می‌دهد. دریافت وام با سند ملک یا خودرو، شرایط خاص خود را دارد و برای همه افراد دارای ملک یا خودرو قابل دریافت نیست. به عنوان مثال این وام به دارندگان خودرو تاکسی یا ماشین‌های نیمه سنگین و سنگین تعلق نمی‌گیرد و فقط برای مالکان خودروهای سواری شخصی قابل دریافت است. همچنین برای دریافت این وام با تضمین سند ملک، ممکن است شهر مورد نظر شما تحت پوشش این طرح نباشد و نتوانید با سند ملک مورد نظر وام دریافت کنید. برای گرفتن تسهیلات با تضمین سند خودرو یا ملک، ارزش دارایی شما باید بیشتر از یک مبلغ مشخصی باشد تا وام به آن تعلق بگیرد. همچنین بعد از تایید مدارک و مشخص شدن مبلغ وام قابل ارائه، سند دارایی مورد نظر تا تسویه کامل وام در رهن بانک یا موسسه مالی خواهد بود و امکان فروش آن را نخواهید داشت. علاوه بر سند دارایی مورد نظر، در برخی از بانک‌ها برای دریافت این نوع وام به تضمینی مانند چک و سفته نیاز خواهید داشت تا پرداخت اقساط ماهانه شما را تضمین کند.

دریافت وام با سپرده گذاری در بانک

دریافت وام بانکی از طریق سپرده گذاری معمولا چند ماه تا یک سال زمان می‌برد تا به امتیاز کافی برای دریافت وام برسید، اما در صورتی که قصد داشته باشید از طریق سپرده گذاری وام دریافت کنید، می‌توانید مبلغ سپرده خود را افزایش دهید تا سقف تسهیلات شما افزایش یابد. به عنوان مثال در برخی از بانک‌ها شما پس از شش ماه سپرده گذاری، می‌توانید به ارزش 80 درصد سپرده خود وام دریافت کنید. در صورتی که بخواهید کمتر از 6 ماه برای دریافت وام اقدام کنید، با نسبت کمتری به شما وام تعلق می‌گیرد و خبری از وام 80 درصد ارزش سپرده نیست. با این حال شما می‌تـوانید مبلغ سپرده خود را افزایش دهید تا در زمان کوتاه تر تسهیلات بیشتری دریافت کنید.

دریافت امتیاز وام از آشنایان

امتیاز وام

جمع آوری امتیاز برای دریافت وام، فرایند زمانبری دارد که با توجه به نوع وام مورد نظر ممکن است چند ماه تا یک سال زمان ببرد تا به امتیاز کافی برای دریافت وام برسید. بنابراین زمانی که بخواهید در زمان کوتاهی وام دریافت کنید، یکی از راه‌های سریع برای دریافت وام، انتقال امتیاز وام از اقوام یا دوستان است. گاهی ممکن است یکی از اطرافیان شما امتیاز وامی را داشته باشد اما به خاطر دلایلی مانند نداشتن ضامن یا مبلغ بالای اقساط وام، قادر به دریافت وام نباشد و بخواهد امتیاز وام مورد نظر را به شما منتقل کند. مسئله اول قابلیت انتقال وام از نظر بانک است، یعنی ابتدا باید بررسی کنید که وام قابلیت انتقال امتیاز دارد یا خیر. برخی از وام‌ها بدون محدودیت قابلیت انتقال به افراد دیگر را دارند و فرد صاحب امتیاز می‌تواند فرصت دریافت وام را به شخص دیگری منتقل کند. به عنوان مثال وام بانک رسالت قابلیت انتقال به افراد دیگر را دارد. به این معنی که فرد صاحب امتیاز وام  بانک رسالت می‌تواند از طریق اینترنت بانک رسالت، این امتیاز را به فرد دیگری که دارای حساب فعال در بانک رسالت است منتقل کند. این قابلیت انتقال امتیاز وام بانک رسالت است و به معنی خرید و فروش وام نیست و هر دو طرف باید برای خرید وام با یکدیگر به توافق برسند. 

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط