مزایای دریافت وام با ارز دیجیتال

دریافت وام با ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال دارایی‌های جدیدی هستند که در چند سال اخیر محبوبیت آنها افزایش یافته و افراد بیشتری از گروه‌های مختلف جامعه، اقدام به استفاده از آنها برای سرمایه گذاری، انتقال پول، دریافت وام با ارز دیجیتال و … کرده‌اند. در سال‌های ابتدایی فعالیت ارزهای دیجیتال، علاوه بر متخصصان این حوزه، تنها افرادی که مشغول فعالیت‌های غیرقانونی بودند، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را می‌شناختند و از آنها برای جا به جایی پول برای معاملات خود نظیر معاملات مواد مخدر و اسلحه استفاده می‌کردند. در واقع بیت کوین به ابزار پرداختی برای فعالیت‌های غیرقانونی تبدیل شده بود. اما امروزه بسیاری از کشورها و شرکت‌های پیشگام در فناوری‌های روز، بیت کوین و ارزهای دیجیتال را به عنوان یک کلاس دارایی می‌شناسند و از آنها استفاده می‌کنند. حتی برای پرداخت هزینه کالا و خدمات، در برخی از فروشگاه‌های بین المللی، قابلیت پرداخت با ارزهای دیجیتال فراهم شده است. یکی از کاربردهای ارزهای دیجیتال، استفاده به عنوان تضمین برای دریافت وام است که در این مقاله مزایای دریافت وام با ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کنیم.

سرمایه گذاری و دریافت وام فوری

برخی از تضمین‌ها مانند چک و سفته، در برخی پلتفرم‌های وام دهی به عنوان تضمین برای دریافت وام استفاده می‌شوند، در یک دوره زمانی برای دریافت وام توسط متقاضی به پلتفرم وام دهی داده می‌شود به جز این که تضمین تسهیلات مورد نظر است کاربرد دیگری ندارد. اما برخی از تضامین مانند طلا، ملک و خودرو، از جمله دارایی‌هایی هستند که در صورت نیاز به نقدینگی، می‌توانید با آنها وام دریافت کنید و دست به فروش آنها نزنید. ارزهای دیجیتال نیز دارایی‌های دیجیتالی هستند که تا چند سال پیش تنها به عنوان روشی برای سرمایه گذاری شناخته شده بودند، اما در حال حاضر با استفاده از ارزهای دیجیتال نیز می‌توانید در کنار سرمایه گذاری وام دریافت کنید. در واقع تصور کنید که شما در یک موقعیت مناسب بخشی از نقدینگی خود را به یک ارز دیجیتال انند بیت کوین تبدیل کرده اید و مدتی بعد برای امر دیگری به سرمایه نقد نیاز پیدا می‌نید. در این شرایط یا باید بیت کوین خود را به فروش برسانید یا با تضمین آن وام دریافت کنید و دارایی خود را نفروشید. 

مشابه این مثال احتمالا برای شما یا اطرافیانتان رخ داده است که در سالهای اخیر به دلیل مسائل مالی مجبور به فروش یک دارایی مانند ماشین یا خانه خود شدید و به دلیل افزایش تورم، بعدا قادر به خرید مجدد آن نبودید. در بازار ارزهای دیجیتال نیز ممکن است شما موقعیت مشابه برای سرمایه گذاری پیدا نکنید و فرصت را از دست بدهید. بنابراین به جای فروش دارایی می‌توانید وام بدون ضامن با وثیقه گذاری ارزهای دیجیتالی که دارید، دریافت کنید. همچنین از این روش می‌توانید برای افزایش ارزهای دیجیتال خود و توسعه سبد سرمایه گذاری که دارید استفاده کنید. به این معنی که با تضمین بخشی از رمزارزهای خود وام دریافت کرده و آن را برای خرید رمزارزهای جدید استفاده کنید تا میزان سرمایه گذاری خود را افزایش دهید و به جای خرید نقدی ارزهای دیجیتال، اقساط ماهانه ارزهای دیجیتال خریداری شده را پرداخت کنید.

فرایند دریافت وام با ارز دیجیتال

%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA %D9%88%D8%A7%D9%85 %D8%A8%D8%A7 %D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84
دریافت وام با ارز دیجیتال

دریافت وام با ارزهای دیجیتال نسبتا به وام‌های سنتی راحت‌تر است و در زمان کوتاه‌تری قابل دریافت است. برای دریافت وام با سایر روش‌ها، مانند دریافت وام با سپرده گذاری و اعتبار حساب، طرح‌های بانکی مانند وام مسکن و قرض الحسنه و…، شما ابتدا باید به بانک مراجعه کنید و نسبت به تکمیل مدارک و پرونده وام خود اقدام کنید. در مرحله بعد ضامن‌های خود را به بانک معرفی می‌کنید و در صورتی که تمام مدارک شما کامل باشد و واجد شرایط دریافت وام باشید، وارد صف متقاضیان دریافت وام خواهید شد تا وام شما سر نوبت پرداخت شود. اما برای دریافت وام با ارز دیجیتال از یک پلتفرم مانند ونسی، هیچ کدام از مراحل ذکر شده در انتظار شما نیست. ابتدا در سایت ونسی احراز هویت کرده و مدارک خود را بارگذاری می‌کنید تا فرایند احراز هویت شما تکمیل شود، این مرحله در واقع معادل تشکیل پرونده در بانک است که به احراز هویت دیجیتال تبدیل شده و سرعت انجام آن افزایش پیدا کرده است. در مرحله بعد شما می‌توانید از ماشین حساب ونسی برای محاسبه جزئیات وام خود مانند میزان تضمین مورد نیاز بر حسب انتخاب نوع رمزارز، مبلغ اقساط ماهانه و مبلغ کل بازپرداخت را مشاهده کنید. در مرحله بعد می‌توانید تضمین مورد نیاز را به کیف پول خود در ونسی منتقل کنید و درخواست وام خود را ثبت کنید تا در چند روزکاری پردازش و پرداخت شود.

دریافت وام از ونسی

یکی از روش‌های دریافت وام فوری بدون ضامن، دریافت وام از ونسی با تضمین دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارزهای دیجیتال رایج است. در این روش شما می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در سایت ونسی، با ارائه یکی از تضمین‌های ذکر شده، جزئیات وام خود را مشخص و درخواست خود را نهایی کنید تا در چند روز کاری پردازش و پرداخت شود. برای دریافت وام از ونسی شما فقط به یکی از تضمین‌های ذکر شده نیاز دارید و نیازی به داشتن شرایطی مانند معرفی ضامن کارمند یا داشتن میانگین و گردش حساب نیست. همچنین تمام این مراحل از ثبت نام تا ارائه تضمین و دریافت وام به صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. علاوه براین با پرداخت اقساط و تسویه وام، می‌توانید برای وام جدید با مبلغ بالاتر درخواست دهید.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط