تضامین قابل قبول برای دریافت وام از ونسی

اکثر مردم زمانی به دنبال دریافت وام هستند که با مشکل مالی مواجه می‌شوند و برای انجام امور ضروری می‌خواهند از طریق دریافت وام فوری و تسهیلات، سرمایه مورد نیاز خود را تامین کنند. بنابراین فاکتور زمان در فرایند دریافت وام، یک فاکتور کلیدی است که معمولا مردم پیش از دریافت وام آن را بررسی می‌کنند و افزایش زمان انتظار برای دریافت برخی از وام‌ها، باعث می‌شود به دنبال برخی وام‌هایی که فرایند طولانی دارند، نروند. حتی ممکن است مبلغ یک نوع تسهیلات نسبت به سایر وام‌های در دسترس بیشتر باشد، اما به دلیل طولانی بودن زمان انتظار فرد از دریافت آن صرف نظر کند. طولانی شدن فرایند دریافت وام به عوامل مختلفی مانند تعداد متقاضیان، میزان نقدینگی بانک، نوع وام و مدت زمان سپرده گذاری و مسائل این چنینی، وابسته است. در این مقاله دریافت وام فوری بدون ضامن ونسی را بررسی می‌کنیم.

معرفی ونسی

اگر به دنبال روشی هستید که در زمان کوتاه بدون قرار گرفتن در صف متقاضیان دریافت وام، تسهیلات خود را دریافت کنید، وام‌های بانکی گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. چرا که در بهترین حالت چندین ماه زمان لازم است تا درخواست شما تایید و تسهیلات پرداخت شود. به عنوان جایگزین می‌توانید از سرویس‌های وام دهی آنلاین استفاده کنید. یکی از سریعترین روش‌های دریافت وام فوری، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین است که با تضمین دارایی‌های دیجیتال مانند سهام و صندوق سرمایه گذاری، ارز دیجیتال، چک و سفته الکترونیکی به شما وام پرداخت می‌کنند. برای دریافت این وام می‌توانید از پلتفرم ونسی استفاده کنید و در چند روز کاری وام خود را دریافت کنید. در این روش شما نیازی به سپرده بانکی یا ضامن کارمند ندارید، فقط با ثبت نام و احراز هویت در سایت ونسی و ارائه یکی از تضمین‌های ذکر شده، در چند روز وام شما پردازش و پرداخت خواهد شد. تمام مراحل دریافت وام از ونسی به صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست، همچنین با اتمام اقساط وام خود، می‌توانید برای وام با مبالغ بالاتر درخواست دهید.

وام بدون ضامن یکی از تسهیلاتی است که متقاضیان آن در حال افزایش است، چرا که پیدا کردن ضامن یکی از سخت ترین بخش‌های دریافت وام از بانک‌ها است. به طور کلی بانک فردی را به عنوان ضامن قبول می‌کنند که دارایی فیش حقوقی باشد و در برخی موارد حتما فرد باید کارمند رسمی یک نهادی باشد. همچنین ضامن مورد نظر نباید بدهی معوق بانکی داشته باشد و درصورتی که حجم بدهی‌های فرد زیاد باشد، بانک ضامن شما را رد خواهد کرد. از طرف دیگر زمانی که شما اقساط وام خود را به موقع پرداخت نکنید، بانک حساب ضامن را موقتا تا زمان پرداخت اقساط مسدود خواهد کرد. وام ونسی یکی از وام های فوری بدون ضامن است که فقط برای دریافت آن به یکی از تضمین‌های ذکر شده نیاز دارید. در ادامه تضمین‌های قابل قبول برای دریافت وام از ونسی را بررسی می‌کنیم.

تضامین قابل قبول برای دریافت وام

سرویس دریافت وام ونسی در حال حاضر با تضمین ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت کوین و اتریوم برخی دیگر از ارزها وام پرداخت می‌کند، همچنین به زودی قابلیت دریافت وام با تضمین سایر دارایی‌های دیجیتال مانند چک و سفته الکترونیکی، سهام و صندوق‌های سرمایه گذاری به ونسی اضافه می‌شود. می‌توانید لیست رمزارزهایی که قابلیت دریافت وام فوری از ونسی دارند در صفحه اول سایت از قسمت ماشین حساب مشاهده کنید. افراد در سطوح مختلف جامعه برای افزایش نقدینگی خود اقدام به دریافت وام می‌کنند اما نوع خرج کردن آنها با یکدیگر متفاوت است. 

برخی از افراد برای پرداخت هزینه‌های خود اقدام به دریافت وام می‌کنند، اما سرمایه‌گذاران و شرکتهای مالی برای توسعه محصولات و سبد سرمایه‌گذاری خود، اقدام به دریافت وام می‌کنند. وجه اشتراک تمامی افرادی که اقدام به وام گرفتن می‌کنند، افزایش نقدینگی است تا بتوان یک فعالیت مالی دیگری را انجام دهند و هزینه آن را در یک بازه زمانی پرداخت کنند. کاربران فعال در حوزه رمزارزها گاهی به سرمایه اولیه خود که در بازار وارد کرده‌اند، نیاز دارند. این کاربر می‌توان از جنس افراد با سطح درآمد معمولی باشد که برای رفع موانع زندگی خود به بودجه سرمایه گذاری شده نیاز داشته باشد و یا یک کمپانی برای توسعه اهداف خود اقدام به نقد کردن دارایی‌های رمزارزی خود کند. در این موقعیت کاربران می‌توانند با ضمانت گذاشتن رمزارزهای خود اقدام به دریافت وام کنند تا در کنار حفظ سبد سرمایه‌ گذاری، جریان نقدینگی خود را کنند و نیازی به خروج از بازار رمزارزها نداشته باشند.

یکی از تضمین‌های جدیدی که به زودی به ونسی اضافه می‌شود، صندوق‌های سرمایه گذاری هستند، با استفاده از صندوق‌ سرمایه گذاری می‌توان در بازارهای مختلف مانند طلا، سهام و ملک، بدون نیاز به مهارت و صرف زمان زیاد، سرمایه گذاری کرد. یکی دیگر از کاربردهای برخی از صندوق‌های سرمایه گذاری دریافت وام است، یعنی شما می‌توانید با تضمین واحدهای یک صندوق سرمایه گذاری وام دریافت کنید. اگر چه این روش برای دریافت وام زیاد رایج نیست اما از جمله مزیت‌های آن دریافت وام در زمان سرمایه گذاری است. به زبان ساده، شما با هدف افزایش سرمایه خود یک صندوق را برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنید و بخشی از دارایی خود را به آن اختصاص می‌دهید. حالا اگر در زمان سرمایه گذاری به پول نیاز پیدا کنید، می‌توانید با تضمین واحدهای صندوق، وام دریافت کنید و آنها را نفروشید. قابلیت دریافت وام با تضمین واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری یکی از خدماتی است که در آینده به ونسی اضافه خواهد شد. با تضمین دارایی‌های دیجیتال مانند چک و سفته الکترونیکی، صندوق‌های سرمایه گذاری و ارزهای دیجیتال می‌توانید از ونسی در چند روز کاری وام دریافت کنید.

جستجو در بلاگ

پیشنهاد سردبیر

ارتباط سریع با ما

مطالب مرتبط